op 26-09-2012 10:44 AM
Hi allemaal!
Het is weer tijd voor een SingStore Update! Alle liedjes van de 'Brit Girls' Song pack zijn nu beschikbaar als losse songs voor jullie. Maar als je ze toch alle 5 wilt, kun je de pack downloaden wat makkelijker is en ook iets goedkoper! Ook krijg je bij de songpack een leuke medley en deze kun je niet los in de SingStore kopen.
Verder hebben we wel 2 Three Days Grace nummers voor jullie, natuurlijk de bekende en heerlijk om mee te schreeuwen 'I Hate Everything About You' en 'Pain'.
Ook hebben we Five, O.M.D en Bucky Covington.
Vergeet niet je prachtige performances up te loaden op Singstar.com en er hier naar te linken!
Volg het SingStar Team ook op Twitter: @SingStarHQ
In het Engels:
| Bucky Covington | It’s Good To Be Us |
| Cher Lloyd Feat. Astro | Want U Back |
| Eliza Doolittle | Pack Up |
| Five | When The Lights Go Out |
| Jessie J | Who’s Laughing Now? |
| Jordin Sparks | Tattoo |
| Lily Allen | Smile |
| Orchestral Manoeuvres In The Dark |
Enola Gay |
| Pixie Lott | Kiss The Stars |
| Rascal Flatts | What Hurts The Most |
| Three Days Grace | I Hate Everything About You |
| Three Days Grace | Pain |
11-12-2012 06:49 PM - bewerkt 11-12-2012 06:52 PM
Deze liedjes zijn voor mij niet downloadbaar met mijn voucher code van 10 songs en staan enkel in de lijst van de SingStore zelf. Zijn blijkbaar 2 volledig aparte lijsten in de singstore en het menu dat je te zien krijgt om voucher code songs in te wisselen. Iemand een oplossing?
op 12-12-2012 12:19 PM
12-12-2012 09:04 PM - bewerkt 12-12-2012 09:06 PM
Hallo pandapandora!
Ik zal mijn probleem een beetje proberen te verduidelijken:
- Ik heb een voucher code voor 10 songs in de singstore.
- Ik heb reeds men voucher code ingegeven en heb reeds 2 liedjes ervan gedownload.
- Ik probeer een liedje van Three Days Grace te downloaden met deze voucher code maar het staat niet in de lijst van de songs en lijkt me bijgevolg dus niet mogelijk.
Songs rechtsreeks in de singstore kopen met mijn voucher code is niet mogelijk. (zie screenshot hieronder)
Wat ik wel kan met mijn voucher code is via het XMB menu naar een soort van "aparte store" gaan waar ik dan liedjes kan selecteren. (zie screenshots hieronder)
De nummers die hier te vinden zijn komen niet overeen met de nummers in de singstore, bvb alle nummers vanboven vermeld in dit topic ontbreken in deze lijst. (voor mij lijkt het alsof dit 2 aparte lijsten zijn en deze lijst niet mee geupdate wordt?)
op 13-12-2012 10:16 AM
op 13-12-2012 09:05 PM
op 08-01-2013 09:48 AM