SingStar

Beantwoorden

[SingStore Update] Five, Lily Allen, Three Days Grace...26/09/2012

Hi allemaal!

Het is weer tijd voor een SingStore Update! Alle liedjes van de 'Brit Girls' Song pack zijn nu beschikbaar als losse songs voor jullie. Maar als je ze toch alle 5 wilt, kun je de pack downloaden wat makkelijker is en ook iets goedkoper! Ook krijg je bij de songpack een leuke medley en deze kun je niet los in de SingStore kopen.

Three Days Grace_I Hate Everything About You Five_When The Lights Go Out

Verder hebben we wel 2 Three Days Grace nummers voor jullie, natuurlijk de bekende en heerlijk om mee te schreeuwen 'I Hate Everything About You' en 'Pain'.

Ook hebben we Five, O.M.D en Bucky Covington.

Vergeet niet je prachtige performances up te loaden op Singstar.com en er hier naar te linken!

Volg het SingStar Team ook op Twitter: @SingStarHQ

Jordin Stark_Tattoo

In het Engels:

Bucky Covington It’s Good To Be Us
Cher Lloyd Feat. Astro Want U Back
Eliza Doolittle Pack Up
Five When The Lights Go Out
Jessie J Who’s Laughing Now?
Jordin Sparks Tattoo
Lily Allen Smile
Orchestral Manoeuvres
In The Dark
Enola Gay
Pixie Lott Kiss The Stars
Rascal Flatts What Hurts The Most
Three Days Grace I Hate Everything About You
Three Days Grace Pain
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: [SingStore Update] Five, Lily Allen, Three Days Grace...26/09/2012

[ Bewerkt ]

Deze liedjes zijn voor mij niet downloadbaar met mijn voucher code van 10 songs en staan enkel in de lijst van de SingStore zelf. Zijn blijkbaar 2 volledig aparte lijsten in de singstore en het menu dat je te zien krijgt om voucher code songs in te wisselen. Iemand een oplossing?

Hoi Lagwagon, ik begrijp niet precies wat je bedoeld.

De code voor de 10 songs kun je alleen inwisselen door naar Account Management te gaan in je XMB menu en daar 'Voucher code inwisselen' te kiezen.

Kun je de codes voor de liedjes die je kiezen wilt niet gebruiken in de SingStore zelf nadat je de voucher hebt ingewisseld? Je kunt de vouchercode niet inwisselen in de Singstore zelf, dat moet dus in account management.

Bedoel je dit? Of iets anders?

[ Bewerkt ]

Hallo pandapandora!

Ik zal mijn probleem een beetje proberen te verduidelijken:

- Ik heb een voucher code voor 10 songs in de singstore.

- Ik heb reeds men voucher code ingegeven en heb reeds 2 liedjes ervan gedownload.

- Ik probeer een liedje van Three Days Grace te downloaden met deze voucher code maar het staat niet in de lijst van de songs en lijkt me bijgevolg dus niet mogelijk.

Songs rechtsreeks in de singstore kopen met mijn voucher code is niet mogelijk. (zie screenshot hieronder)

IMG_0407.JPG

Wat ik wel kan met mijn voucher code is via het XMB menu naar een soort van "aparte store" gaan waar ik dan liedjes kan selecteren. (zie screenshots hieronder)

IMG_0408.JPG

IMG_0410.JPG

IMG_0411.JPG

De nummers die hier te vinden zijn komen niet overeen met de nummers in de singstore, bvb alle nummers vanboven vermeld in dit topic ontbreken in deze lijst. (voor mij lijkt het alsof dit 2 aparte lijsten zijn en deze lijst niet mee geupdate wordt?)

Ahh ik begrijp het, bedankt voor je uitgebreide uitleg. Ik zal het probleem doorgeven, excuses voor het ongemak. En als ik een update heb zal het hier geplaatst worden!

Dank je voor de snelle reply!

Excuses voor de late reactie, maar het probleem is recentelijk opgelost. Je zult nu alle liedjes kunnen downloaden met de voucher actie die ook gewoon in de SingStore staan. Succes en laat even weten of het lukt!