SingStar

Reply

Member

Member
auntiec
Registered: ‎22-07-2012
Message 1 of 3 (398 Views)

Ny PlayStation3

Jag tyckte att jag hade för litet hårddiskutrymme på min gamla PS3, vilket innebar att jag inte kunde ladda ner alla sånger jag köpt från SingStore, och köpte därför nyligen en ny PS3. Jag har lagt ut en mindre förmögenhet på låtar som jag köpt i SingStore. Till min stora fasa har jag nu upptäckt att jag inte kan ladda ner sångerna från SingStore till min ny PS3, eftersom objekten är "associerade med ett annat system". Som ni kan förstå är jag inte så glad över utfallet. Jag har deaktiverat mitt gamla system från PlayStation Network. Vad mer kan jag göra för att fixa detta?  

Please use plain text.

Sv: Ny PlayStation3

Hej

Det du skal gøre er at kontakte PlayStation Support og fortælle dem, at du har købt en ny PS3 og at du gerne vil kunne downloade dine sange igen. PlayStation Support kan nemlig trykke på nogle "magiske" knapper og du i løbet af cirka én uge kunne downloade sangene igen. Grunden til, at du er nødt til at kontakte supporten, skyldes den måde hvorpå sangene registrerer hvilken PlayStation 3, der må downloade sangene.

Hvis jeg var dig, så ville jeg sende supporten en e-mail i stedet for at ringe til dem, da det ikke koster noget at sende en e-mail. Du finder både e-mail adresser og telefonnumre her.

Please use plain text.

Member

Member
Mask3n-Swe
Registered: ‎05-08-2011
Message 3 of 3 (249 Views)

Sv: Ny PlayStation3

dom svarar aldrig :smileysad:

Please use plain text.