on 02-07-2010 09:51 AM
on 02-07-2010 02:50 PM
Hej Strangelove101
Bare rolig - du er IKKE den eneste med det problem. Sony kigger på sagen. De blev klar over problemet i onsdags (altså den 30. juni - hvor sangene udkom).
Jeg ved desværre ikke hvornår der kommer en løsning på problemet (Det er desværre ikke første gang problemet optræder). Sony siger godtnok at de arbejder på sagen, men desværre står weekenden for døren - og jeg ved ikke hvor hurtigt Sony arbejder i sommervarmen...
Men jeg håber også snarest på en løsning af problemet - for så svært er det altså heller ikke at løse ![]()
on 02-07-2010 05:39 PM
Så er der nyt fra Sony omkring problemet.
Desværre er det ikke godt nyt, men IzzyJ har vistnok opdaget et skoudsalg i nærheden af hvor hun arbejder, så jeg må nok hellere viderbringe de dårlige nyheder:
Udviklerne udtaler: "We had hoped to give you some good news to start the weekend but unfortunately there's very little to update you with. The issues with the SingStore are part of an on-going problem that we're trying really hard to fix. Sorry again for the frustration this issue is causing. We'll update you again as soon as we know more."
Sony har arbejdet hårdt på at løse problemet, som de åbenbart har kendt til i længere tid, men som de ikke har haft held med at løse.
Jeg skal nok holde dig/jer opdateret, når der kommer nyt i sagen.
on 05-07-2010 07:13 PM
Så er vi nået til næste afsnit i monologen: "Keldj snakker med sig selv om Sony". I dag (som alle andre dage) er det Sonys SingStar hold og deres "låste sange" problemer.
I dag er der intet nyt at fortælle og Nina fra Singstar holdet udtrykker det: "Apologies, but I have no news on the locked prices as yet. Will update as soon as I hear."
Oversat til dansk, så betyder det, at der ikke er noget nyt at fortælle og at Sony stadigvæk leder efter fejlen.
I morgen kommer der vedligeholdelse på SingStar (som den charmerende IzzyJ så smukt beskriver her ) og der skulle komme nogle spændende tiltag på SingStar. Men I hører nok mere om dette i morgen i det næste SPÆNDENDE afsnit i "Keldj snakker med sig selv om Sony"-monologen.
on 06-07-2010 10:56 AM
on 07-07-2010 12:37 PM
Så er ventetiden forbi - nu er det blevet tid til næste afsnit i den spændende "Keldj snakker med sig selv om Sony"-monolog. I dag skulle det havde været dagen, hvor SingStar holdet havde præsenteret "juni-opdateringen" (ja, jeg ved godt at det er juli i øjeblikket, men opdateringen var oprindeligt planlagt til at udkomme i juni).
For få minutter siden kom Sony med en udtalelse, der lyder som følger
"We've been experiencing some technical issues that have caused SingStar Update 4.40 to be delayed and sadly the new songs from last weeks SingStore update remain locked. We'll update you as soon as we have more news. Apologies for the inconvienience and for keeping you waiting."
Oversat til dansk/skandinavisk siger udviklerne at de er stødt på problemer med opdateringen og problemerne med de låste sange fra sidste uge STADIGVÆK driller dem. I kan godt begynde at glæde jer til det næste afsnit af "Keldj snakker med sig selv om Sony"-monologen, for jeg har desværre på fornemmelsen at der er mange afsnit endnu, før Sony får løst problemerne ![]()
on 07-07-2010 09:56 PM
on 08-07-2010 11:40 AM
on 14-07-2010 03:44 PM
og så blev sangene igen låst!!!!!!
Nu havde jeg ellers regnet med at skulle bruge tiden på at nyde det gode vejr - men Sony vil åbenbart ikke at jeg skal nyde sommeren - jeg skal derimod sidde indendøre og skrive på min "Keldj snakker med sig selv om Sony"-monolog igen...
Alle børnene nød sommeren
undtagen Keld - han sad indendøre og skrev på sin "Keldj snakker med sig selv om Sony"-monolog
![]()
on 23-09-2012 04:52 AM
Gitar og Dans tillegg er fortsatt låst hos meg,.. hva er det med oppdateringer dere nevner,.. er dette Låser som kun dukker opp på noen ps3 maskiner. hjelpte en veninne meg å koble opp singstar og hun har ikke låste sanger,.. men mine sanger er fortsatt låst,.. noen som kan være så snille å hjelpe meg med å fjerne lårene fra gitar og dans sangene,..